. * ZIYARETÇİ DEFTERİ İÇİN TIKLAYIN

22 Nisan 2012 Pazar

Birsen Tezer Live! -Hayal Kahvesi /Eskişehir - 18 Nisan 2012

Merhaba.
18 Nisan Çarşamba günü Eskişehir Hayal Kahvesi'nde çaldık. Konser ekibimizin transferini yapan Sezai abi, tüm ekibi, rodimiz Cevdet abiyi ve menajerimiz Koray'ı da alıp Eskişehir yoluna düştü. Tabii her zamanki gibi ben hariç. Biliyorsunuz ben aynı zamanda müzik öğretmeniyim ve okuldan böyle durumlar için izin almam çok zor. Akşam derslerimi bitirdikten sonra Eskişehir otobüsüne atlamak için terminale gittim. Fakat hatırlarsınız o gün İstanbul'da fırtına kopmuştu, Boğaz Köprüsü trafiğe kapanmıştı. İşte tüm bu sebeplerden dolayı otobüs gecikmeli geldi. Tam 1,5 saat! Ben ekibe telefon açıp gelemeyebileceğimi dâhi söylemiştim. Ama otobüs gelince bindim ve yola koyuldum. Rahat bir yolculukla Eskişehir'e geldim. 
Hayal Kahvesi'ne geldiğimde ekip kuliste dinleniyordu. Üzerimi değiştirdim ve onlara katıldım. O akşam ve bir sonraki Ankara konserinde bizimle çalacak olan bascı  İlker Özalp ile tanıştım. Hem  Gürol Ağırbaş'ın hem de Gürol abi meşgul olduğu zamanlar onunla dönüşümlü olarak çalan bascımız Alican Narman'ın bu iki gün konserleri olduğu için İlker bizimle çalacaktı. Aynı zamanda davulcumuz Emre Günaydın'ın da konserleri olduğundan bu iki gün için bize davulda Derin Bayhan eşlik etti. Biliyorsunuz Gürol Ağırbaş aynı zamanda  hem Bülent Ortaçgil'le, hem de Zuhal Olcay'la çalışıyor. Emre Günaydın ve Alican Nayman ise Pilli Bebek ile çalıyorlar.

Souncheck yapmadan sahne zamanı gelince yerlerimizi aldık. Salon alıştığımız dolulukta değildi fakat yine de güzeldi. Akşamını bizi dinleyerek geçirmeyi tercih edenler için güzel bir konser olacaktı. Değirmenler'le başladık. Cihan albüm parçalarımızdan çaldıktan sonra ara verdik. İkinci seti de yine albüm parçalarından ve Ortaçgil'den şarkılar söyleyerek bitirmek üzereydik ki bir Hüsnü Arkan-Birsen Tezer düeti olan 'Hoş geldin' isteği geldi. Birsen'le birlikte düet olarak seslendirmek için hazırlandık. Birsen parçaya girdiği anda elektrikler kesildi. Akustik olarak şarkıya devam ettik. Bu kez ben söylemedim. Şarkıyı bitirdik fakat jeneratör de çalışmadı, elektrik de gelmedi. Biz de seyircilerimizle birlikte ilk kez akustik olarak bir şarkı seslendirme fırsatı bulmuş olduk :)
Belki de ilk kez 'Çığlık çığlığa'yı seslendirmeden programı bitirdik. 

Sahneden iner inmez telefon ışıkları yardımıyla kulisi buldum ve gelince değiştirdiğim iş kıyafetlerini geri giymek için uygun yer aramaya başladım. Tekrar öğretmen formatına döndükten sonra dinleyici arkadaşların kuliste Birsen'e  ve bana rakı kadehi imzlatmak için beklediklerini gördüm :)  @d_buseuslan ve
arkadaşımız daha önceki Hüsnü Arkan'ın da bizimle söylediği Eskişehir konserinde kadehini Hüsnü bey'e imzalatmış. Kalan kısmını da o gece @Buseliik arkadaşla birlikte Birsen'e ve bana imzalattılar. Benim için de değişik bir tecrübe oldu doğrusu. Aynı arkadaş sahnede giydiğim İstanbul t-shirt'üne de talip bu arada. İzmir konserinde giydiğim aynı t-shirt'ü Gökhan istemişti ve onunla forma değişir gibi t-shirt değişmiştik. Gittim  aynısının ikincisini aldım ama anlaşılan bu t-shirt de gidici. Ben en iyisi Mavi Jeans'la sponsor olması için bir konuşayım :P

Arkadaşlar çorba içmeye, bense 02.30'daki otobüsüme doğru yola koyulduk. Uykusuz, kalabalık ve sıcak bir yolculuktan sonra okula geldim. Biraz erken geldiğim için  boş koridorlarda vakit geçirdim. Daha sonra dersler başladı ve ben akşamı zor edip Ankara konseri için bir kez daha yollara düştüm.
Bazı fotoları çekip bana yollayan dinleyici arkadaşımız @rojdass'a teşekkürler.

Yukarıda Ankara konser yazısında görüşmek üzere.
Orada bulunan tüm Eskişehir dinleyicisine teşekkürler...






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder