. * ZIYARETÇİ DEFTERİ İÇİN TIKLAYIN

9 Ağustos 2012 Perşembe

'BİRSEN TEZER & Ekip' Live! - 2012 Yaz- 5. Turne, 6. Ayak - Zemda; Gümüşlük/BODRUM



Merhaba

5. turnemizin son ayakları olan Bodrum'da, ikisi Dalga'da, biri Zemda'da olmak üzere 3 konser yaptık.

21 temmuz günü Gümüşlük Zemda'daydık. Bu konser farklı olacaktı çünkü gitarda benim dışımda Akın Eldes ve klarnet / saksafonda Toygun Sözen yer alacaktı. Bu ekiple ve bu set-up'la daha önce hiç çalmamıştık. Sadece Emre'nin olmadığı zamanlarda Akın abi bizimle ara sıra çalar...

Güneş batmadan Zemda'ya geldim. Çünkü Gümüşlük'ten güneş bir başka batıyor. O anı kaçırmak istemedim. Her gittiğimde çekiyorum ama bu sefer de çekip sizin için aşağıya yükledim.

Soundcheck'imizi Karahan'la yaptık. Seslerimiz gayet iyiydi. Bütün bir gece de öyleydi diyebilirim.
Sonrasında arkadaşlar yemek yerken ben İstanbul'dan gelen ve oralarda tatil yapan rodi arkadaşım Mert'le sahilde muhabbet halindeydim.

Sahne saati geldi ve yerlerimizi aldık. Bu yeni ekipten neler çıkacak çok merak ediyordum. Şarkılara başladık. Akın abi ve Toygun paslaşarak soloları paylaşıyorlardı. Her şarkımız uçtu gitti, bambaşka şarkılara dönüştüler. Çalan müzisyenler çok iyi olunca ortaya yepyeni haller, tavırlar, sesler çıktı. Ben her zamanki gibi eşliğe devam ettim. Olanı biteni dinlemeye çalıştım. Daha sonradan da söylenenler üzerine, gerçekten orada olmalıydınız. Dinleyenler sessiz sedasız sahneyi izlediler. Müzisyenler nasıl yaptıkları işe konsantre şekilde yükseliyorlar bunu gördüler. Her iki müzisyen arkadaşıma da kattıklarından dolayı kendi adıma teşekkür ederim.

2. sete her zamanki gibi bir Birsen Tezer-Hüsnü Arkan düeti olan 'Hoş geldin' ve yine bir Birsen Tezer- İlhan Şeşen düeti olan, 'Aşk üzerine söylenmemiş her şey' filminin aynı adlı soundtrack'iyle başladık. Cihan albüm şarkılarımız ve Ortaçgil'den parçalar yapıp nihayetinde Çığlık çığlığa ile bitirdik. Özellikle de son şarkıdan öyle bir ateş çıktı ki izleyenler büyülendiler. Sahne sonrasında beğenilerini dile getirirken şaşkın ifadelerle konuşuyorlardı benimle :) Programı bitirdiğimizde bizi indirmek istemediler. Alkış kıyamet birbirine karıştı...

Velhasılı nefis bir geceydi. 19 Ağustosta bir tane daha var. Ekip yine bizim eski ekip olacak.
Hatta 26-27'sinden herhangi birinde de bir tane daha olacak. Kesinleştiği zaman bir üst konudan editleyerek paylaşırım.

Turnemizi alnımızın akıyla tamamlamış olduk böylece...

Sırada Çanakkale konseri ve bayramdaki dinletilerimiz var. Hepsi bir yukardaki konuda.

Gümüşlük Zemda konseri ve tüm dinletilerimizle ilgili video-mix'e, fotoğraflara ve konser yazılarına aşağıdaki konuları takip ederek ulaşabilirsiniz.

Herkese sevgiler, görüşmek üzere

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder