. * ZIYARETÇİ DEFTERİ İÇİN TIKLAYIN

9 Ağustos 2012 Perşembe

'BİRSEN TEZER & Ekip' Live!- 2012 Yaz - 5. Turne, 5. Ayak - Dalga; Ortakent/BODRUM

Merhaba

Fethiye Kayaköy Sanat Kampı'ındaki konserimizden sonra Bodrum'a doğru yola koyulduk. Bodrum programlarında yalnızca Birsen ve ben olacaktık. Emre özel işleri nedeniyle İstanbul'a dönecekti. Zaten turneye trio şeklinde çıkmıştık ama Bodrum dinletileri için 'Dou'ya döndük :)

15 Temmuzda öğle saatlerinde yola çıktık. Önce Kayaköy'de bir açık hava restoranında serpme kahvaltı yaptık. Ardından Bodrum yoluna koyulduk. Fakat Dalyan'da arkadaşlarımız olduğundan ve yolumuz da Dalyan'dan geçtiğinden uğramadan edemedik. İzmirli cover rock grubu No Name'in iki elamanı Gökhan ve Emin Sami Dalyan'da Jazz Bar'da akustik olarak çalıyorlardı. Gökhan'ın eşi Hülya ve arkadaşları Olcay da oradaydı. Buluştuk, sarıldık, hasret giderdik. Bizi ayağımızın tozuyla İztuzu Plajı'na götürmek için tekneye bindirdiler. İlk defa Dalyan'daydım ve resmen büyülendim. Çok güzel manzaralar arasından, sazlıklardan İztuzu'na geldik. Biliyorsunuz İztuzu Türkiye'de Caretta'ların yumurta bırakmayı tercih ettiği 4-5 sahilden biri ve en büyüğü. Burada bir yemek ve deniz faslından sonra geri döndük ve Bodrum yoluna devam ettik. Akşamüstü Bodrum'a vardık. Ben hemen otele yerleştim ve arkadaşlarımla buluştum.

17 Temmuzda Ortakent Dalga'da ilk dinletimizi yaptık. Bir yıl aradan sonra ilk Bodrum programımızdı. Dalga'da yer yoktu. Kapıdan dönenler vardı. Bilmeyenler için; Dalga, yani tam adıyla 'Dalga Beach' Bodrum/Ortakent'te, gündüzleri plaj, akşamları bar olan, restoran hizmeti de veren izole diyebileceğimiz bir mekan. Haliyle açık ve denize sıfır. Gece üstünde gerili brandalarla, odeon şeklinde sahneye bakan beyaz dinleyici koltuklarıyla, bir yandan denizden gelen dalga sesleriyle, tealight'larıyla ve de müzikleriyle gerçekten ruha terapi şeklinde gelebilecek dizaynda bir mekan. Burada müzik yapmak çok keyifli.

Program vaktinde seslerimiz alan Gürkan abi ile birlikte Birsen ve ben programa başladık. Yine tam önümüzde dinleyiciler, ellerinde içkileri ile sessiz sedasız bizi dinliyorlardı. İzleyenler arasında Güvenç Dağüstün, Selçuk Yöntem, kızı; arkadaşımız Iraz, Özgü Namal, Ozan Güven gibi isimler de vardı.
Bir ara Birsen, Güvenç'i ve ardından bir şiir için Selçuk Yöntem'i sahneye davet etti.
Özel gitar öğrencilerimden Berk ve ailesi ile daimi dinleyicilerimizden Dilara da mekandaydı. Cihan albüm parçalarımızdan ve Ortaçgil'den parçalar çalarak ilk seti tamamladık.

2. sette yine 'Hoş geldin' ve 'Aşk üzerine söylenmemiş her şey'i  Birsen'le düet olarak seslendirdik. Ardından ben  tek olarak bir Kızılok parçası söyledim.

Ayin gibi, terapi gibi gecemiz 02.00'ye doğru bitti. Ardından ayın 20'sinde bir program daha yaptık. İnanın bir öncekinden hiçbir farkı yoktu. Her ikisindeki fotoları da aşağıda paylaşıyorum. Hatta turnemizin genelinden derlenen video mix'i de paylaşıyorum :)

Yukarıda Gümüşlük Zemda konser yazımızda görüşmek üzere....