. * ZIYARETÇİ DEFTERİ İÇİN TIKLAYIN

9 Ağustos 2012 Perşembe

'BİRSEN TEZER & Ekip' Live! - 2012 Yaz- 5. Turne, 4. Ayak - Kayaköy Sanat Kampı; FETHİYE

Merhaba

Kaş'ta verdiğimiz 2 konserin ardından Fethiye Kayaköy Sanat Kampı'nda konser vermek üzere yola koyulduk. Kayaköy'deki müthiş yıkıntı evlerin önünden geçe geçe önce kalacağımız yere geldik. Bahçe içinde, kendi halinde, aile işletmesi bir yerdi. Basit ve gösterişsiz bir hayat süren ailenin bir de Golden cinsi köpeği vardı.

Akşamüstü soundcheck için mekana gittik. Ortasında havuz olan, doğa ile iç içe, tamamen kendi havasında kamp halinde insanların kaldığı izole bir yere geldik. Sesleri almakta çok sıkıntı çektik. Tam tatmin olamadan soundchecki bitirdik. Başlarda mekana ısınamasam da daha sonra ne denli nefis bir yer olduğunu fark ettim.

Daha sonra bize ellerinden geldiği şartlarda mükellef bir sofra hazırladılar. Bu tür yerlerde böyle donanımlı sofra bulmanın imkansız olduğunu düşünsek de o akşam yanıldık doğrusu.

İnsanlar çok garip gerçekten. Bu kadar sapa ve dağın başı bir yerde, sokak lambası dahi olmadan, karanlıkta yürüye yürüye güzel işleri kovalayan, bizi dinlemek için bin bir zorluğu göze alan bir kitle var. Bu insanı çok mutlu eden bir şey. İşte o anlarda yalnız olmadaığınızı, sesinizi, müziğinizi birilerine duyurabilmiş olduğunuzu hissedebiliyorsunuz.

Program saati geldi. Dinletimiz alkışlarla başladı. Havuzun öbür tarafındaki tıklım tıklım minderler sessizlik içinde bizleri dinliyordu. Atmosfer müthişti. Cihan albüm şarkılarını çaldık. Ardından ara verdik.

2. programa alışıldığı üzere Birsen Tezer-Hüsnü Arkan düeti olan 'Hoş geldin'i ve Birsen Tezer-İlhan Şeşen düeti olan 'Aşk üzerine söylenmemiş her şey'i Birsen'le birlikte seslendirdik. Daha sonra yine 'Cihan' albüm şarkılarına ve Ortaçgil şarkılarına devam ettik. Programımız sona erdiğinde seyircilerimiz bizi indirmek istemediler. Bu denli güzel bir konser oldu diyebilirim.

Daha sonra kamp sahibi arkadaşla da muhabbet ettik. Arazi kendilerininmiş, önceden 3-5 kişi ile başladıkları bu kamp olayına şimdi neredeyse yaz boyunca rezervasyonsuz kimseyi alamıyorlarmış bile. Kışın Hindistan'da vaktini geçiren kamp sahibi arkadaş yaz geldiğinde kampçıları her gün başka bir koya yürüyüşe götürüyor, tırmanış yaptırıyormuş. Çok keyifli bir kamp hayatı isteyenler için önerebilirim. Tabii her kamp hayatı gibi börtü-böcekle derdi olmayanlar için. Mesela benlik değil pek  :)

Bol bol foto ve imzadan sonra güzel hatırlarla kaldığımız yere döndük ve ertesi günkü Bodrum yolculuğumuz için istirahate çekildik.

Kayaköy Sanat Kampı'ndaki arkadaşların hazırladığı sahnemizden videoyu ve geceden fotoğrafları yazı sonunda bulabilirsiniz..

Bir üstte Bodrum program yazımızda görüşmek üzere...