. * ZIYARETÇİ DEFTERİ İÇİN TIKLAYIN

27 Mart 2012 Salı

Birsen Tezer Live! - 22 Mart 2012- Bios -İzmir

Merhaba
22 Mart Perşembe gecesi ekipçe 2. kez Bios'ta, toplam 5. kez İzmir'de konser verdik.
Alanya ve ardından Antalya'dan sabah uçağı ile, 3. turnemizin 3. ayağı olan İzmir'e giden ekibimizi burada kötü bir sürpriz bekliyordu. İzmir'de mermer fuarı vardı ve otellerde yer yoktu. Önceden ayarlanmış olmasına rağmen aksilikler yüzünden ekibimize zor bela oda bulundu. Sabah ekip Antalya'dan İzmir'e uçarken ben havaalanında onlardan ayrıldım ve İstanbul'a gittim. Tam gün iş yerinde çalıştım. İş çıkışı akşam 18.30 uçağı ile İzmir'e geldim, ekibe katıldım. Toplam 3 saat kadar uykuyla narkozlu gibi İzmir sokaklarında gezdiğimi hatırlıyorum. Direkt olarak çalacağımız mekan olan Bios'a gittim, yine iş kıyafetlerimi çıkartıp sahne kıyafetlerimi giydim, ekipten ayrı olarak soundcheckimi tamamladım. Sesler gece boyunca fena değildi. Tonmaister Tolga ile bu mekandan az çok sound çıkıyor diyebilirim.

Programdan önce, her zaman gittiğimiz ve gitmeyi bir nevi âdet edindiğimiz mekanda yemek yiyen Birsen, Enis ve İzmirli arkadaşlarının yanına uğradım. Program üstü biraz demlendikten sonra konser için mekana doğru yola koyulduk.

İzmir seyircisi bambaşka. Konser saati yaklaştığı için Bios'u doldurmaya başlamışlardı. Kulisimize çıktık. Biraz orada vakit geçirip konsere odaklandıktan sonra saat 23.00 gibi sahne aldık. Seyirci gerçekten çok güzeldi. Yine şarkılarımızı bir ağızdan söylediler, istek yaptılar, hatta doğum gününü bizle kutlayan bile oldu.

İzmir'de de Alanya ve Antalaya'da olduğu gibi bass gitarda Alican Narman bizimleydi. Gürol abi işleri yüzünden bu mini turneye katılamadı. Sahne arkadaşlarımızın soloları bol bol alkış aldı. Yine fotoğraflar ve videolar çekildi, sosyal ortamda paylaşıldı, sevgi sözcükleri yazıldı, çizildi.

Gecenin en güzel anılarından biri de, yakın dostlarımız Gökhan, Hülya, Zekiye, Tansel ve arkadaşlarının konsere gelip tüm gece bizlerle olmalarıydı. Takip edenler hatırlayacaklardır; daha önce Karşıyaka konseri çıkışında grupça Mavi'ye gidip No Name'i izlemiştik ve ben de bununla ilgili fotoğraf ve yazıları paylaşmıştım. No Name'den müzisyen arkadaşım Gökhan ve ailesini görmek bizi çok mutlu etti. Birsen de Gökhan'ın yakın arkadaşı olduğundan onu sahneye davet etti ve Aşık Veysel'in 'Dostum dostum' türküsünü çok güzel seslendirdiğini bildiğinden, bu parçayı istek yaptı. Gökhan sahneye geldi, ben bu ânı videoya alabilmek için gitarı ve yerimi hemen Gökhan'a bıraktım. Tüm Bios dinleyicisi yine tek bir ağızdan parçayı söyledi. Aşağıda bu şarkının videosunu bulabilirsiniz.

İkinci sete, bir Hüsnü Arkan- Birsen Tezer düeti olan 'Hoş geldin'i söylemek için, alışıldığı üzere yalnızca ben ve Birsen çıktık. Ardından' Aşk üzerine söylenmemiş her şey' filminin soundtrack'i olan ve ikinci albümümüzde Birsen'in İlhan Şeşen ile düet yapacağı aynı adlı parçayı seslendirdik ikili olarak. Cihan albümümüzden ve Ortaçgil'den parçalar yaptıktan sonra İzmir'de de Antalya'da olduğu gibi Sade'den 'Smooth operator'ü çaldık. Doğum günü kutlayan arkadaşlar sahneye pastalarını getirip bizimle paylaştılar :) Kanun parçalarından sonra 'Çığlık çığlığa' ile bitirdik. Biz bittik, seyircimizin alkışı, enerjisi bitmedi. Müthişti. Sevgisini ve ilgisini eksik etmeyen İzmir seyircisine teşekkür ederiz.

Konserden sonra kulise çıktık. Gökhan'lar da bizimleydi. Gökhan üzerimdeki İstanbul t-shirt'ümü kendi t-shirtiyle değiştirmek istedi. Yani bir nevi forma değiştik. Şimdi dostumdan güzel bir hatıra var bende.

Çok acele şekilde toparlanıp hemen iki sokak ilerideki otele gittim ve hemen uyudum. Saat 02.00'yi bulmuştu. Ertesi sabah 06.20'de uçağım vardı. İstanbul'da iş yerinde sabah toplantıya yetişmek zorundaydım. Bu yüzden geçen Bios konserinde tanıştığımız arkadaş grubunun yine hep birlikte bir şeyler yapma teklifini de reddetmek zorunda kaldım.

Ertesi günü büyük bir yorgunluk içinde tam gün çalışarak geçirdim. Son 36 saati; 3 ayrı şehirde, 4 uçak yolculuğu, 2 konser ve toplamda 2,5 saat uyku ile geçirdiğim için kendimi dinlenmeye aldım. Gün sonunda evde tv. karşısında nasıl keyifli uyuduğumu anlatamam :) Bu yorgunluk, bu keyif, bu ilgi ve sevgi... Çok güzel.. Daim olsun...

İstanbul Haymatlos konser yazısında görüşmek üzere...