. * ZIYARETÇİ DEFTERİ İÇİN TIKLAYIN

25 Mart 2012 Pazar

Birsen Tezer Live! - 21 Mart 2012- Simurg Temple - Antalya

Merhaba
Birsen Tezer ve ekip müzisyenleri olarak 3. turnemizin ilk ayağı olan Alanya'yadaki konserimize, iş yerimden izin alamadığım için katılamadım. Ekipten konserin güzel geçtiğini öğrenebildim ancak. Bu yüzden turnenin Antalya ayağından ekibe katılabildiğim için, buradan itibaren yazacağım.

21 Mart Çarşamba günü baharın geldiğini müjdeleyen bir gün olması nedeniyle gayet keyfili başladı benim için. Aynı zamanda sevgili kardeşim Özgür Öndemir'in de doğum günü. O gün yoğun bir kaç gün geçireceğim için de gayet mutluydum. Bazen tempomuz aşırı artabiliyor ama sanırım çok yorulduğum halde bundan zevk alıyorum. Aksi halde başka şekilde açıklanamaz şikayetsiz bir şekilde oradan oraya koşturmak...

İş yerinden 17.00'de çıkıp Atatürk Havalimanı'nda 19.00'da kalkacak uçağıma yetiştim. Atlas Jet'in Airbus 321'i gayet konforluydu. Son zamanlarda sıkça seyahat ettiğim için, tüm firmalar arasında bir kaç parametre sebebiyle Atlas'ı diğerlerinden ayrı tutacağım sanırım. Gerek koltuk aralıkları, gerek uçakları, gerek ücretsiz servisleri ve gerekse pilotların iç rahatlatıcı şekilde konuşkan olmaları buna sebep oldu.

Neyse, Antalya'ya indikten sonra taksi ile çalacağımız mekan olan Simurg Temple'a geldim. Hemen üzerimi değiştirip iş kıyafetlerinden kurtuldum ve ekibin çoktan tamamladığı
soundcheckimi bitirdim. Simurg Temple'da sesler fena değil. Sound çıkıyor. Daha sonra mekanın bahçesinde yemek yiyen ekibe katıldım. Alanya'daki konser üzerine sohbet ettik. Güldük, eğlendik ve sahne saatini bekledik. Antalya seyircisi daha önce de aynı yerde bizi dinlemişti. O akşam da mekan yine dinleyenlerimizle doluydu. Toparlandık ve sahneye çıktık. Bir değişiklik yaptık ve 'Sus pus' ile başladık. Bir saat kadar çaldıktan sonra ara verdik. 2. sete yine ben ve Birsen birlikte çıktık ve alışıldığı üzere 'Hoş geldin' ve 'Aşk üzerine söylenmemiş her şey'i düet yaptık. Kanun parçalarından sonra çığlık çığlığa ile bitirdik. Seyircimizin tepkisi her zamanki gibi güzeldi. Şarkılarımızı bir ağızdan söylediler. Hatta istek şarkılar bile gönderdiler. Sade'den Smooth Operator'ü bile çaldık.

Alkışlar içinde kulise giden Birsen'den sonra final tuşumuzu yaparak sahnemizi bitirdik. Kulisteki foto-imza ritüelinden sonra Birsen 10 dakikalık bir röportaj verdi. Ardından dışarıda bizi otele götürecek taksiye bindik. Keyfimiz gayet yerindeydi. Emre ve ben acıkan karnımızı çantamda bulunan ev yapımı poğaçalarla doyurduk ayaküstü. Ben, Birsen ve Emre takside kendi fotoğrafımızı çektik ki buradan da bu keyif yansıyor :)

Geçen Antalya konserinde kaldığımız otelde kaldık yine. Saat 02.00 gibi uyuduk ve hepimiz saat 07.00'deki uçaklarımıza yetişmek için 05.30'da otelden ayrıldık. Havaalanında ekipten ayrıldım. Onlar İzmir'e, ben İstanbul'a doğru yola çıktık. İstanbul'da tam gün çalıştıktan sonra yine 17.00'de çıkıp İzmir uçağı ile ekibe ve konsere yetiştim. Uykusuz olsam da İzmir konserinin iyi geçecek olması yüzümü güldürüyor, yorgunluğumu alıyordu...

Yukarıda, İzmir konseri yazısında görüşmek üzere. Tüm Antalya dinleyicisine teşekkürler...