. * ZIYARETÇİ DEFTERİ İÇİN TIKLAYIN

18 Mart 2012 Pazar

Birsen Tezer Live! - 15 Mart 2012 -Latino Forget- Adana

Merhaba
15 Mart Perşembe gecesi ilk kez Adana'daydık. Daha önce Birsen Tezer ile Adana'da konser vermemiştik. O gün ekip benden bir kaç saat önce Adana'ya ulaşmıştı. Ben her zamanki gibi okulum olduğu için tek başıma sonradan Adana'ya gittim. Arabayla Sabiha Gökçen'e gittim ve otoparka bıraktıktan sonra uçağa atladım, Adana'ya geldim. İstanbul'da hava çok soğuktu, kar yağıyordu. Hatta kalkıştan önce uçağa de-icing bile yaptılar. 1,5 saate yakın uçtuktan sonra geldiğim Adana'da beni sıcacık bir hava karşıladı. Sanırım yazı özlemişim...

Adana'da çalacağımız mekan olan Latino Forget çalışanlarından bir arkadaş beni aldı. Sohbet ede ede geldik. James Bond filminin çekildiğini, o yüzden başka yönden götüreceğini söyleyerek beni şaşırttı :) Mekana gelir gelmez hemen alt kata konser vereceğimiz yere indim ve bir tek benimki kalmış olan soundcheckimi yapıp bitirdim. Üstümü de değiştirdikten sonra konser saatini beklemeye başladım. Mekanda kulis yok. Konserden önce ya da konser arasında mutfak ya da bahçede beklemek zorundasınız. Bu konuya bir çözüm bulunursa her şey daha güzel olur diye düşünüyorum. Seslerimiz güzeldi. Bütün bir gece de öyle devam etti diyebilirim.

Konser saati geldi. Seyircimiz salonu yine ağzına kadar doldurmuştu. 'Birsen Tezer- Gürol Ağırbaş Konseri' şeklinde düzenlen gece 'Koyun Baba' ile başladı. Daha sonra Gürol Abi Birsen'i sahneye çağırdı ve ekiple 'O ya na ne'yi seslendirdi. Daha sonra Gürol abinin 'Bas şarkıları' albümünden parçalar çalındı. Aradan sonra yine ben ve Birsen birlikte sahneye çıktık ve 'Aşk üzerine söylenmemiş her şey' ile 'Hoş geldin'i düet şeklinde söyledik. Ardından ekip arkadaşlarımız da sahnedeki yerlerini aldılar. Tüm 'Cihan' albümünü ve repertuarımızdaki Ortaçgil şarkılarını çaldık. Çığlık çığlığa'yı da yapıp konserimizi bitirdik. Davulcumuz Emre'nin akrabaları da konserdeydi.

Adana'da müthiş bir dinleyici kitlemiz var, bunu anladık. Dinleyici arkadaşlarımız ekibimizle bol bol foto çektirdi, imzalarımızı aldılar, afişlerimizi ve albümümüzü imzalattılar. Tüm Adanalı dinleyicilerimize buradan teşekkür ediyoruz.

Konserden sonra saat 02 gibi otelimizdeydik. Çok güzel manzarası olan bir odada kaldım. Aşağıya sabah 05'te çekilmiş bir fotosunu da ekledim hatta :) 3 saat kadar uyuduktan sonra Gürol abi ve ben, saat 05'te bizi alan taksi ile havalimanına gittik. Sabah uçağı ile İstanbul'a döndüm. Dinlenmeden okulda tam gün ders yapmak, akşam derin bir uyku çekmeme sebep oldu. Her şey çok güzel ve keyfili. Bunlar tatlı yorgunluklar. Daim olsun...

Sırada Alanya (Çello 20.03), Antalya (Simurg Temple 21.03), İzmir (Bios 22.03), İstanbul (Haymatlos 24.03) ve Gölcük (Ford Otosan 27.03) konserlerimiz var. Önümüzdeki hafta çok yoğun geçecek. Diğer konser yazılarında görüşmek üzere, kendinize iyi bakın

Geceyle ilgili video ve fotoğrafları aşağıda bulabilirsiniz.