. * ZIYARETÇİ DEFTERİ İÇİN TIKLAYIN

20 Şubat 2012 Pazartesi

Birsen Tezer Live! [2. Turne, 4. Ayak] Simurg Temple/Antalya - 17 Şubat 2012

[Başlarken Not: Turnenin video-mix'ini ve fotoğrafları konu sonunda bulabilirsiniz. Ayrıca turnenin en son ayağından itibaren aşağı doğru tüm Birsen Tezer turne ve TÖ. Taxi Band bar programları hakkındaki yazıları okuyabilirsiniz. Daha önceki sayfalar için sayfa sonundaki 'Önceki kayıtlar' linkine tıklayınız.
Tunç Öndemir Live]

Merhaba

Antalya Simurg Temple’daki konserimiz için Denizli’den yola çıkma vakti geldi. Bir gece öncesinden bizi Denizli-Antalya yolunda çetin şartların beklediği duyumunu almıştık. Yola çıktığımızda anladık ki tüm söylenenler doğruymuş. Hayatta aklıma getirmezdim bu yolun kar ve buzla kaplı olacağını. Ama bu sene tüm Türkiye’yi saran soğuk hava ve kar dalgası burayı da esir almıştı resmen. Temkinli bir şekilde yola devam ettik. Çok güzel kış manzaraları ile karşılaştık. Daha sonra Korkuteli’de mola verdik. Bir kamyoncu lokantasıydı resmen ama hayatım boyunca yediğim en lezzetli kurufasülyenin satıldığı bir lokantaydı da ayrıca. Kebap çeşitleri de öyle. Karnımızı doyurup buz tutmuş aracımızla yola koyulduk. Akşamüstü Antalya Kaleiçi’ne vardık. Mekan üç katlı ahşap bir binaydı. İç dekorasyonu sevdiğim bir tarzdaydı. Tonmaister olmadığından bar işletmecilerinden Haydar isimli arkadaş seslerimizle ilgilendi. Sesler güzeldi. Gece boyunca da aynı güzellikte devam etti diyebilirim. Biraz bahçede vakit geçirdik ve daha sonra otelimize gittik. Aspen Otel’de konakladık. Geceyi üşüyerek geçirdik diyebilirim. Açıldıktan 10 dk. sonra devreye giren klimalar, hiç tahmin etmeyeceğim kadar soğuk Antalya gecesini ısıtmaya yetmedi. Biraz uyuduktan sonra Birsen Tezer ve menajerimiz Koray bir söyleşi için otelden ayrıldılar. Daha sonra biz de dahil olduk ve Simurg Temple’daki konserimiz için mekana geldik. Kulisimize girerken dinleyicilerimizin mekanı yine tıklım tıklım doldurduğunu gördük.

Konser vakti gelince klasik başlangıcımızı yaptık. Bir türlü ısınamayan ellerim, introda hata yapmama neden oldu. Neyse ki spotlar ve seyriciler ilerleyen dakikalarda ısınmamızı sağladı. Antalya seyircisi başta biraz çekingen kalmakla birlikte bizi sıcak karşıladı. Şarkılara eşlik ettiler, yine bir ağızdan söylediler, yine bolca fotoğraf çektirdiler ve albümü imzalattılar. Biz programdayken elektrik kesintisi oldu. 1 dakika kadar sonra geri geldi neyse ki J

50 dakikaya yakın çaldıktan sonra ara verdik. Antalya’da yaşayan amcam ve yengem de Birsen Tezer sevenlerden ve konsere gelmişler, haberim yoktu. Benim için sürpriz oldu. Bir yandan onlarla ilgilendim. Bir yandan da kuliste vakit geçirdim. İkinci sete yine ‘Tuhaf’ ve ‘Hoş geldin’ ile başladık. Kanun şarkılarımızı da yaptıktan sonra Birsen belki de ilk kez ‘Çığlık çığlığa’ yerine ‘Aşk bu değil’ ile programı bitirdi. Çünkü Çığlığı 1. sette söyledi yine ilk kez.

Bizden sonra Simurg Temple’da mekanın cumartesi grubu vardı. PopRock yaptılar. Bir süre mekanda kalıp fotoğraf ve imza ritüelini görüntüledik ve kuliste yorgunluk attık. Daha sonra sabah erken saatteki uçağımza yetişmek için otelimize döndük. İlgisini eksik etmeyen Antalya seyircisine teşekkürler.

Sabah 9.30’daki uçağımız için 7.30’da kahvaltıda buluştuk. Daha sonra havaalanına doğru yola çıktık. Antalya’da yolda muntazaman müzisyen heykelleri var. Özellikle de gitarist heykelini gören Emre dayanamadı ve ‘Sonunda bizim de heykelimizi dikmişler!’ dedi J

Emre ve ben uçaktan hafiften çekindiğimiz için espriler içinde, güneşli bir havada rahat bir uçak yolculuğu ile İstanbul’a döndük. Turnemizi başarıyla tamamladık. Birsen Tezer ve Cihan dinleyicileri ile hasret giderdik. Gittiğimiz her şehirdeki tüm mekanları neredeyse ağzına kadar dolduran, müziğimize gönül vermiş her dinleyicimize teşekkür ederiz.

25 Şubat Cumartesi Haymatlos/İstanbul konserinde görüşmek üzere…