. * ZIYARETÇİ DEFTERİ İÇİN TIKLAYIN

20 Şubat 2012 Pazartesi

Birsen Tezer Live! [2. Turne, 2. Ayak] Bios/ İzmir - 15 Şubat 2012



Merhaba.

Birsen Tezer’le ikinci turnemiz 15 Şubat Çarşamba günü Muğla ayağıyla başladı. Ben okuldaki görevimle ilgili olarak maalesef bu konsere katılamadım. O yüzden Muğla/Mabolla ile ilgili yazabileceğim tek şey, ekip arkadaşlarımdan güzel bir konser olduğunu duymuş olmamdır J

16 Şubat Perşembe günü İzmir 'Bios' konserimiz vardı. Ben akşam 18.30 uçağı ile İzmir’e gittim. Hava yağmurluydu ve soğuktu. Arkadaşlar da turne minibüsü ile Muğla’dan İzmir’e ulaşmışlar ve soundchecki bitirip yemeğe gitmişlerdi. Ben tek başıma seslerime baktım, sahnedeki setup’ımı hazırladım ve doğru yanlarına gittim. A6 Grill Bar isimli keyifli bir mekanda mükellef bir sofra eşliğinde rakılıyorlardı. Selamlaşma faslında sonra ben de katıldım. Yol yorgunluğunun üstüne şömine başında program öncesinde yemek yemek ve konser moduna geçmek gerçekten harikaydı. Tahta şişlere kaktığımız sucukları da bira eşliğinde şöminede kızartıp yiyerek keyif içinde mekana döndük.

Seyircimiz mekanı ağzına kadar doldurmuştu. Kulis sahnenin yukarısındaydı ve görünen manzaraya göre asma kat dahil her yer tıklım tıklımdı. Bir süre sonra sahneye indik ve alkışlar içinde konsere başladık. İzmir seyircisi geçekten çok müthiş. Beğenilerini sık sık alkışla dile getiriyorlar. Hepsinin yüzü gülüyor, herkes çok sıcak. Sahne yerden bayağı bir yüksekteydi. Dinleyici arkadaşlarımız tam önümüzde başları yukarıda tüm şarkılarımızı bir ağızdan söylediler ve her zamanki gibi videoya çekip, daha biz sahneden inmeden Youtube ve Twitter’a yüklediler bile sağolsunlar J İzmir seyircisinin bizi özlediği her hallerinden belliydi.

Ara verdikten bir yarım saat sonra tekrar sahne aldık. Yine önce Birsen ve ben tek olarak ‘Tuhaf’ ve ‘Hoş geldin’i seslendirdik. Ardından sahne arkadaşlarımız yerlerini aldılar. Emre’nin, Gürol abinin ve Emre Günaydın’ın soloları İzmirlilerden bol bol alkış aldı. Tüm parçalarımızı çaldıktan sonra yoğun istek üzerine Balıkesir’i bir kez daha söyledik. Seyircimizden ayrılmamız zor oldu ama konser tamamlandı. Herkes kulise çıktıktan sonra toparlanırken dinleyici arkadaşlar onlarla bir şeyler içmemiz için sahne önünde resmen kuyruk oluşturdular. Ben de Birsen ve ekibe ilettim. Biraz da çıkışta yeni tanıştığımız arkadaşlarla sohbet ettik, oturduk, güldük eğlendik ve sabaha karşı Vesta Liman ismindeki otelimize dağıldık yoksa muhabbetin biteceği yoktu J

Sabah 11 gibi Denizli konserimiz için yola çıktık. Bir dahaki İzmir konserimiz Yine Bios’ta 22 Mart Perşembe, saat 22.00’de.

Görüşmek üzere...

* ZIYARETÇİ DEFTERİ İÇİN TIKLAYIN

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder