. * ZIYARETÇİ DEFTERİ İÇİN TIKLAYIN

8 Nisan 2012 Pazar

Taxi Band Live - 28 Mart/ O4 Nisan 2012

Merhaba
28 Mart Çarşamba Surender'ın yerine ve 04 Nisan Çarşamba kendi gecemizde Kadıköy Shaft'taydık. Programlarımız havaların nispeten ısındığı gecelere denk geldi. Hafta içi sokağa özgü müşteri geç saatlerde programımızı izlemek için Shaft'taydı. Bir önceki programımızda Mine arkadaşlarıyla bizdeydi. Gizem ve Zuhalciğim de bizi yalnız bırakmadılar.

Seslerimizi Serdar aldı ve her zamankinden biraz daha farklı volume vardı diyebilirim. Daha azdı yani. Duyum son programda biraz daha zayıf oldu benim için. Ama Serdar işini çok iyi yaptığından herhangi bir pürüz olarak görmüyorum bunu.

04 Nisandaki programımıza arkadaşlarım Hakan, Taies ve Barış da geldi. Diğer gecelerimize nazaran sakin geçen son gece, bassçımız Ferhat ve davulcumuz Mert, Yaya ile klip çekimleri olduğu için çalamadılar. Onların yerine davulda Acil Servis'ten Soner ve bassta Roka Band'den Özkan bizimleydi. B Planı ve Sünger'de tanıdığımız Göksenin de bizimleydi ve bu kez elimden kurtulamadı :) Oysa geçen cumartesi Buddha'da beni sahneye çağırmasın diye bin takla atıp elinden kurtulmuştum. Hazır yorulmuşken mikrofonu benden aldı ve 2-3 şarkı da o söyledi. Programın bu anları daha da keyfiliydi. fotolara ekledim hatta.
Okul paskalya tatilinde olduğundan ertesi gün iş yoktu ve ben bunun mutluluğu ile programı biraz daha yaydım diyebilirim. Bittiğimizde saat 03.30'a geliyordu.
Ardından Ben, Cem, Özkan, onun bir bayan arkadaşı, Göksenin, Soner hep birlikte çorba içip evlerimize dağıldık.

Bu ay bize denk gelen çarşamba günlerine Birsen Tezer ile konserlerim olduğundan, bir sonraki Taxi Band programı 2 Mayıs Çarşamba olacak.

Geceyle ilgili foto ve videoları aşağıda bulabilirsiniz.
Görüşmek üzere.

Taxi Band Facebook Page;
http://www.facebook.com/taxiband












10 yorum:

  1. Kayıtlar keşke daha iyi olsaymış ya da ben orada olsaymışım da kayıttan dinlemeye gerek kalmasaymış:))
    Not: yorumlarda kelime doğrulamayı ayarlardan kaldırırsanız daha iyi olur. (tavsiye sadece:))

    YanıtlaSil
  2. Evet, ya makina iyi çekmiyor ya da bazen arkadaşlarımız cep telefonu ile çekiyor, bize gönderiyor, biz de yayınlıyoruz gibi durumlar var. Bu arada söylediğiniz ayarı bilmiyorum. Yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  3. Kelime doğrulama yorum gönderimlerinde genelde sıkıntı olarak görülür.

    Bloğunuzun tasarım bölümüne girin, oradaki "ayarlar" kısmından "yayınlar ve yorumlar"ı tıklarsanız göreceksiniz. Burada yorum denetlemede "her zaman" işaretlerseniz yorum bırakıldığında yayınlanmadan sizin mail hesabınıza düşer ve yayınlanması için onayınız gerekir. Böylece daha rahat kontrol edebilirsiniz.
    "Kelime doğrulamasını göster" kısmı da hemen altında yer alıyor.
    Bilemiyorum bu şekilde yardımcı olabildim mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, yardımcı oldunuz elbette ama düşündüm de; herkesin Türkçesi ya da imlâsı düzgün olmayabiliyor. Bazen ikilemde kaldığımız, desteğe ihtiyacımız olan cümleler kurabiliyoruz. Yorumun burada doğru görünmesi açısından, yorumcular belki destek olarak bu kelime doğrulamasını kullanmak isteyebilir. Şimdilik askıya alalım derim :) Zahmet oldu, teşekkür ederim.

      Sil
  4. Siz bilirsiniz tabii ki, dükkan sizin:))

    Ancak kelime doğrulama o dediğiniz işe yaramıyor.
    Spam yorumları tespit için kullanılıyor. Yani yorum bırakan kişi robot mu, insan mı bu anlaşılıyor.
    Ancak google artık spam yorumları için bir sistem geliştirdi. Yani ticari amaçla gönderilen, birden fazla sayıda gönderilen yorumları spam kutusuna otomatik atıyor.
    Kısaca bu kelime doğrulamanın pek bir fonksiyonu yok. Tam tersi yorum bırakmak isteyenler için ek bir zahmet.
    Bloğunuzla ilgili sorularınız, problemleriniz için destek olabilirim. Bu konuda en sağlam kaynak olarak Serdar Hocam`ı öneririm.
    http://bloghocam.blogspot.com/

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semi'nin mutlu elleri'ne cevaben;
      Ben anlatmak istediğinizi şimdi anladım. Word gibi yazılan kelimenin altında beliren kırmızı çizgiden bahsediyorsunuz sandım. Yorum sonunda kutucuğa girdiğimiz harf/rakamlardan bahsediyorsunuz. Evet, ondan kurtulmak isterim elbette. Dediklerinizi yaptım ama 'ayarlar' kısmında 'yayınlar ve yorumlar' sekmesini bir türlü bulamadım. Sanırım kullandığım şablonla alakalı bir durum...

      Sil
  5. Şablonla ilgili bir durum olmaması lazım. Tasarım bölümü standart oluyor.

    Baştan başlayalım: eski arayüz mü kullanıyorsunuz, yenisini mi?
    Yenisi ise aynen önceki yorumda anlattığım şekilde.
    Eskisinde de hemen hemen aynı, tasarım-ayarlar-yorumlar sırasıyla gidip, kelime doğrulaması kaldırılsın mı yazan kutucuk için sayfanın biraz altına doğru gidiyorsunuz.

    Artık hala bulamıyorsanız, Bursa konserinizde oturup yaparız:))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben eski arayüz kullanıyorum. Bu arada bu kez başardım. İşlerimin yoğunluğundan nedense kafam karışmış. Oysa ki dikkatliyimdir. Çok teşekkür ederim, düzelttim. Ben yazarken herhangi bir doğrulama istemediğinden bunun can sıkıcılığını hissetmedim. Olup olmadığını siz test edin lütfen :)

      Sil
  6. :) ok, sevindim :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil