. * ZIYARETÇİ DEFTERİ İÇİN TIKLAYIN

29 Nisan 2012 Pazar

Birsen Tezer Live! -Haymatlos/Beyoğlu- 20 Nisan 2012 Cuma



Merhaba
20 Nisan Cuma gecesi Beyoğlu Haymatlos'taydık. Eskişehir ve Ankara konserlerinin yorgunluğunu atmadan bugün ve yarın iki konser yapacak olmak biraz yoracak olsa da, sevenlerle bir arada olmak buna değiyordu açıkçası. İşten çıktıktan sonra direkt olarak Haymatlos'a geldim ve soundcheck'e yetiştim. Beyoğlu aşırı kalabalıktı. Hava çok güzel ve ılıktı. Rodimiz Cevdet abi sahnemizi ve gitar setup'ını hazırlamştı. Üst katta Flamenko dans partisi falan vardı herhalde ki, boş salonda seslerimize bakmak neredeyse mümkün olmadı, keza salon başımıza inecek diye 4-5 kez ciddi endişe duydum. Haymatlos'tan çok zor sound çıkarıyoruz. Bu sefer de bayağı bir zorlandık ama uzun zamandır ilk kez tüm gece boyunca sesler idare eder seviyedeydi. 

Konser vaktine kadar kuliste vakit geçirdim. Biraz sarkıtarak konserimize çıktık. Seyircimiz salonu tıklım tıklım doldurmuş olmasa da yine de içerisi iyiydi. Değirmenler'le başladık. Üzerimde ciddi olarak Eskişehir ve Ankara konserinin yorgunluğunu hissediyordum. Cihan albüm parçalarını, Gürol abinin 'Şelpe'sini ve Ortaçgil'den 'Aşk var mı'yı çaldıktan sonra ara verdik. 
'2. sete Birsen ve ben birlikte çıktık. 'Aşk üzerine söylenmemiş her şey' ve 'Hoş geldin'i  düet olarak seslendirdik. Daha sonra ekip arkadaşlarımız da geldi ve geri kalan albüm parçalarını da seslendirerek 'Çığlık çığlığa' ile konseri tamamladık. Konserde biraz çenesi düşük arkadaşlar da vardı. Eğer yazımı okuyorlarsa bu arkadaşları sükunete davet ettiğimi söylemek isterim. 
O gece bir de üzücü bir haber aldık. Ayten Alpman'ın öldüğünü öğrendik. Sahnede onun anısına 'Tek başına' isimli şarkısını seslendirdik. Videosunu aşağıya ekledim. Kendisine de buradan rahmet ve sevenlerine başsağlığı diliyorum.
Konser sonrası kuliste biraz vakit geçirdikten sonra Cevdet abinin arabasıyla eve döndüm. Konserden 2 hafta kadar bir süre geçti ve yoğunluktan bu satırları ancak yazabildiğimden fazla da detay hatırlamıyorum açıkçası :)
Orada olan herkese sevgiler.

Yukarıda Karga konser yazısında görüşmek üzere. Geceyle ilgili fotoları aşağıda bulabilirsiniz. 
 










1 yorum:

  1. Sevgili Tunç Öndemir,
    O akşam ordaydım....
    Yine çok keyif aldığım bir konserdi.
    Son birkaç gündür bu konserde Birsen Tezer'in seslendirdiği 'tek başına' şarkısı takıldı. Fakat videoya bir türlü ulaşamadım. Son çare sizin blogunuz aklıma geldi fakat videoda sorun var sanırım. Yardımcı olabilirseniz çok çok sevinirim...
    sevgiyle

    YanıtlaSil