. * ZIYARETÇİ DEFTERİ İÇİN TIKLAYIN

29 Nisan 2012 Pazar

Birsen Tezer Live! Bursa/Resimli Bar - 27 Nisan 2012 Cuma-

Merhaba
27 Nisan Cuma akşam Bursa Resimli Bar'daydık. Bir önceki gün İzmir Bios'ta çalmıştık. Biraz bunun yorgunluğunu yaşayan ekibimiz, konser minibüsü ile öğleden sonra İzmir'den yola çıktı ve akşamüstü Resimli'de oldu. Ben sabaha karşı İzmir'den İstanbul'a dönmüş, işe yetişmiş ve akşam iş çıkışı tekrar Bursa'ya otobüsle gelmiştim. Benim için değişiklik oldu diyebilirim. Önce şehirlerarası otobüs yolculuğu ve ardından şehir içi Bursa Belediyesi'ne ait  uzun bir belediye otobüsü yolculuğu sonrası ben de Resimli'ye vardım. İtiraf etmeliyim ki ayakta uyuyordum. Geldiğimde ekip soundcheck yapıyordu. Hemen dahil oldum. Bir süre uğraştıktan sonra dengeli bir sound çıktı diyebilirim. Gece boyunca da pek bir sorunla karşılaşmadık. Saat epey geç olmuştu. Akşam yemeği için bir arkadaş bizi aldı ve ekipçe Görükle tarafında sadece öğrencilerin yaşadığını düşündüğüm nefis bir öğrenci kasabasına getirdi. 'The Doors Cafe' isimli bir yerde akşam yemeği yedik. Cafede çalışan arkadaşlar meğerse bizim Cihan albümünü çalarlarmış hep. Birsen Tezer'i çok severlermiş. Bizi güzel yemekleriyle ağırladılar ve fotoğraf çektirmeyi de ihmal etmediler.

Yemek sonrası Resimli'ye geri döndük. Kulisimize çekildik ve konser saatini beklemeye koyulduk. Konser saati yaklaştığında seyircimiz Resimli'yi doldurmuştu. Fazla gecikmeden sahnedeki yerlerimizi aldık. Seyircimiz bizi coşkuyla karşıladı. Tüm şarkılarımıza eşlik etti. Hatta Birsen bazen şarkıları sırf seyircilere bıraktı. Bursa'da ekipçe 3. konserimizdi. Daha önce çaldığımız mekanlardan çok keyif alamamıştık açıkçası. Fakat bu konserden ve seyirciden kendi adıma ben büyük keyif aldım. Tüm bu anlarla ilgili kısa video-mix'i yazı sonunda bulabilirsiniz.

'Cihan' albüm parçalarını ve Gürol abinin 'Şelpe' parçasını çaldıktan sonra ara verdik. Arada blog yazılarımın yakın takipçisi @MutluEller beni buldu ve biraz sohbet ettik. Daha sonra kendisi fotoğraf ve video da çekti sağolsun, buradan da teşekkür ederim ve aşağıda paylaştığımı da söyleyeyim.

İkinci sete alışıldığı üzere Birsen ve ben yine birlikte çıktık. Bir İlhan Şeşen-Birsen Tezer düeti olan, 'Aşk üzerine söylenmemiş her şey' filminin aynı adlı soundtrack'ini yine düet olarak seslendirdik. Bir sonraki parçamız ise bir Hüsnü Arkan-Birsen Tezer düeti olan ve Hüsnü Arkan'ın 'Solo' isimli albümünde yer alan 'Hoş geldin' idi. Bu parçadan sonra ekibimiz yerini aldı. Tüm Cihan albüm parçalarını, Gürol abinin 108'ini ve Ortaçgil'den parçalar söyledikten sonra Birsen kanun faslına geçti. Klasik bir final yaparak 'Çığlık çığlığa' ile bitirdik. Bir gece önce İzmir'de Kör kuyular'ı çaldığımızdan ve bir kaç geveze dinleyici yüzünden yarıda kestiğimizden bahsetmiştim bir önceki yazımda. İşte enteresandır, seyircimiz daha 24 saat dolmadan videoyu izlemiş ve aynı şarkıyı istek yapmıştı. Ama çaldık mı çalmadık mı yemin ederim hatırlayamıyorum :)

Sahneden indikten sonra fotoğraf ve imza ritüeli başladı. Seyircimiz kulise akın etti. Bolca fotoğraf çektirdiler. Foto makineleri yanında olmayan arkadaşlar aşağıdan fotolarını indirebilirler.

Güzel bir geceyi seyircimizin yoğun ilgi ve tezahuratıyla tamamladık. Keyifli bir Bursa konseri oldu.
O akşam orada bulunan herkese teşekkürler.

Geceyle ilgili kısa video-mix'i, 'Birsen Tezer ve Ekip Müzisyenleri "Cihan" Albüm Konserleri 4. Turnesi' Video-mix'ini ve fotoğrafları yazı sonunda bulabilirsiniz.

Bir sonraki konser yazısında görüşmek üzere.