. * ZIYARETÇİ DEFTERİ İÇİN TIKLAYIN

4 Mart 2012 Pazar

Birsen Tezer Live! - 29 Şubat 2012 - 222 Park/ Eskişehir

Merhaba
Birsen Tezer ile Eskişehir ve Ankara konserlerimiz vardı geçen hafta.
İlk konserimiz Eskişehir'deydi. 29 Şubat günü ekip ben hariç, müzisyen transferlerinin değişmez ismi Sezai abi ile Eskişehir yollarına koyuldu. Ben her zamanki gibi çalıştığım için çıkışta atladım Eskişehir otobüsüne ve konserden 2 saat önce 222'ye yetiştim. Direkt kulise çıktım. Birsen, Gürol abi ve Hüsnü Arkan'ı, bir yandan sohbet edip bir yandan da rakılarını yudumlarken buldum. Bu konserimizin konuk sanatçısı Hüsnü Arkan'dı. Üzerimi değiştirdikten sonra 222 Park'ın içindeki restaurantlardan birinde akşam yemeği yiyen ekibe dahil oldum. Sahneye çıkmaya yakın bir zamanda kulise geldik, hazırlandık ve seyircimizle buluştuk.

Eskişehir ve oradaki insanlar gerçekten çok güzel. Çok farklılar. Yani en azından bana göre. Orada olmaktan mutluluk duyuyorum. Neyse, konsere Değirmenler'le başladık. Seyirci müthişti. Tepkiler çok güzeldi. Emre'nin güzel soloları alkış aldı. Daha sonra Gürol Ağırbaş'ın parçalarından '108'i ve 'Şelpe'yi seslendirdik. Seyircinin tepkisi harikaydı. Gürol Abi ile Birsen Tezer ekibi olarak birlikte çalıyoruz ve onun bazı parçalarını da programa dahil ettik. Daha doğrusu benden ziyade Emre'ler ve Birsen'le birlikte diyelim. Hatta 15 Mart Adana Lation Forget'teki konserimiz Birsen Tezer ve Gürol Ağırbaş konseri şeklinde geçekleşecek.

Aradan sonra tekrar sahne aldık. Birsen'in İlhan Şeşen'le 2. albümde düet yapacağı 'Tuhaf' ya da 'Aşk için söylenmemiş her şey' isimli şarkısını Birsen ve ben 2 kişi olarak seslendirdik yine. Ben yalnızca gitar eşliği yaptım. Soundcheck'e yetişemediğimden dolayı sesime bakamadığımdan birlikte söyleyemedik. Şarkıdan sonra Birsen sahneye Hüsnü Arkan'ı çağırdı. Bu ikilinin çok güzel tınladığını bilen dinleyicilerin tepkisi görülmeye değerdi. Hüsnü ve Birsen Hoş geldin'i seslendirdiler. Dinleyiciler bu şarkıyı da diğerleri gibi tek bir ağızdan söylediler. Hüsnü Arkan daha sonra 'Senin gibi' ve 'Gemi' şarkılarını da seslendirdi ve biz de eşlik ettik. Kanun faslından sonra 'Çığlık çığlığa' ile bitirdik.

Gecemiz gayet keyifliydi. Salonumuz yine doluydu. Seyircimiz harikaydı. Birsen'i evine kahve içmeye davet eden bayan arkadaşlarımız bile oldu. Birsen Tezer'le ikinci kez oradaydık ve Eskişehirlilerle sıkça buluşmak güzel olur diye düşünüyorum.

Liseye yeni başladığında orkestra dersine katılan ve mezun olduğundan beri görmediğim, bu sene Eskişehir'de üniversiteyi bitirmeye hazırlanan öğrencim Ecem'i seyircilerin arasında görünce çok sevindim. Eski öğrenci-öğretmen günlerimizi yad ettik. Buradan da ona ve arkadaşına selam olsun :)

Konser bitiminde otelimiz Abacı'ya doğru yola koyulduk. Saat 5'i bulduğunda anca uykuya daldım ama 8'de uyandım. 2 saat boyunca tadilat gürültüsü vardı ve daha sonra Emre'nin odada kilitli kaldığını, yapılan mini bir kurtarma operasyonuyla kurtulduğunu, seslerin de bundan kaynaklandığını öğrendim :) Kahvaltımızı yapıp 13.00 gibi otelden ayrıldık.

Tüm Eskişehir dinleyicimize teşekkür ederiz...