. * ZIYARETÇİ DEFTERİ İÇİN TIKLAYIN

11 Mart 2012 Pazar

Birsen Tezer Live! - 09 Mart 2012 - İzmir Mavişehir Tiyatro ve Opera Sahnesi-


Merhaba

09 Mart 2012 Cuma günü İzmir Mavişehir Tiyatro ve Opera Sahnesi'ndeydik. İzmir'de son konserimizi 15 Şubatta Bios'ta vermiştik.

Ekip bir gece önceki İstanbul Mask konserimizin hemen ardından yollara düşmüş ve erken saatlerde İzmir'de olmuştu. Ben 17.30 uçağı ile konsere yetiştim. Konserin başlamasına yarım saat kala soundcheckimi bitirdim. Sesleri biraz zor almış olsak da gece boyunca soundda problem yoktu diyebilirim. Son olarak birlikte seslerimize baktık ve seyirciler içeri alınacağı için kulisimize çekildik. Konsere ilgi güzeldi. Salonun % 70 kadarı doluydu. Son derece sessiz bir seyirciye çaldık. Daha çok kulüplerde program yaptığımız için, daha önceden her birimizin ayrı ayrı onlarca kez konser salonu deneyimi olduğu halde, bu sessizlik ve gerginlik bizi bir hayli tedirgin etti doğrusu. Fazla belli etmemeye çalışsam da ben de bayağı heyecanlandım, sıkça terleyen ellerimi pantalonuma sildim diyebilirim. Bu sık yaptığım bir şey değildir. Böyle pürdikkat ve sükunet içinde dinleyen seyirci elbette çok güzel ama işte minik bir stress yaratmıyor da değil :) İlgiyle dinleyen seyircimize teşekkürler. Konserde tüm Cihan albüm parçalarımızı, Ortaçgil'den bir kaç parça ve Gürol abinin '108' ve 'Şelpe' parçalarını seslendirdik. Dolu dolu çaldık diyebilirim. Dinleyicimizin de keyifli olduğu belli oluyordu.

Konser bitti, foto ve imza faslından sonra ne zamandır beklediğim bir şey için sabırsızlanmaya başladım. Aklımdaki tek şey Mavi'ye gidip arkadaşlarımı dinlemekti. Gayet mutlu bir şekilde servise kuruldum. Konser verdiğimiz yerin sahne amiri arkadaşımız Tuğçe, sağolsun bütün gece bizimle ilgilendi ve konser çıkışında o da bizimle geldi. Davulcumuz Emre hariç hepimiz ekipçe Mavi'ye gittik. Çalan grup 'No Name', Bodrum'da uzun yıllar önce tanıştığımız arkadaşlarımızdır. Ben onları dinlemekten çok keyif alırım ama bir türlü fırsat olmuyordu. Bu doz gerçekten çok iyi geldi. Gökhan bizi sahneye davet etti. Birsen'le Fairground Attraction'dan 'Perfect', Sade'den 'Smooth Operator' ve albümden 'Aşk bu değil'i seslendirdik. Orada da güzel bir tepki aldık. Gece boyunca bayağı güldük, eğlendik, arkadaşlarımızla hasret giderdik. Nefis bir gece oldu. Öyle ki; herkes dağıldıktan sonra dönüşte bir tek ben ve Emre kaldık, otelimizi şaşırıp başka otele gittik. O denli yani :)

Tüm İzmir seyircimize, No Name'e, Gökhan'a, Hülya'ya ve Emin Sami'ye, Özgür'e çok teşekkürler. Fotoları aşağıda bulabilirsiniz...

* -Ziyaretçi defteri için tıklayın-




















1 yorum: